Fortsätt till huvudinnehåll

Finn fem fel.

Imorse var jag så jävla less. Less på att sova kasst, less på att plugga, less på vädret.
Jag var i ett sådant där klassiskt tillstånd att jag började deala med mig själv. Det funkar ju aldrig.
Om jag gör något med familjen på förmiddagen, så kan jag sitta och plugga på eftermiddagen och kvällen. Istället för att plugga på dagen och hänga med familjen på kvällen.
Så roligt vad irrationell man kan vara ibland.
Nu sitter jag här och läser aptråkiga och onödigt komplicerade saker, i väntan att få en middags paus, sen är tanken att jag ska plugga på medan herr B.o.B. badar och nattar arvsmassorna.
.....
.....
Polarn har redan börjat öppna dörren för att fråga om jag skrivit färdigt, be att jag följer henne på toaletten och fråga vem som ska natta idag.

Planer är ju så jäkla mycket på Sickan i Jönssonligan nivå ibland.
Omtenta here I come. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.