Cool himmel + Coolt träd = Cool bild.
Idag hände det; jag sträckte mig i en sport-bh relaterad olycka. Jag har länge tänkt att det bara är en tidsfråga, den dagliga kampen med att dra på och av denna hemska tingest har varit att be om sveda och värk. Jag tror att det hände nu för att jag utsatt mina muskler för kyla under natten, för att jag måste sova med fläkt annars dör jag, sen värme med träning och sen snabb temperaturväxling igen när jag andats ut efter tidig morgonträning. Kombinerat med ålder så klart, en nysning hade också kunnat göra jobbet. Därför fick jag gå hela dagen utan att kunna vrida huvudet så bra, vilket funkar såklart, men det gjorde ont varje gång jag glömde bort mig. Det var väl tur att det inte var en dag med späckat schema, vi hade egentligen bara siktet inställt på att prova Magnum Plesaure Store . Jag valde att göra en glass med vit choklad och en massa strössel. Det var gott, men chokladen blev lite tjock och strösslet hade kunnat vara starkare i smaken. Kul att test...