Fortsätt till huvudinnehåll

Rask som räven

Kanske var det ett litet omen sådär på morgonkvisten. Räven som irrade fram och tillbaka framför oss, med raska steg.
För så blev dagen för mig. Ett evigt virrade fram och tillbaka. Mitt i allt var det meddelandenas stora högtidsdag, utan att någon talat om det. Jobbmejlen rasslade till med 12 mejl. Jag räknade till 16 internmeddelanden och 2 sms på jobbmobilen. Till lunch såg jag att jag hade 12 olika meddelanden i min egen telefon som jag scrollade mig igenom. När jag senare med raska steg begav mig hemåt så hade 15 nya ramlat in.
Jag tror att när jag emellan detta jobbade så glömde jag hälften. Jag hoppas verkligen att det här inte är en trend som håller i sig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: