Fortsätt till huvudinnehåll

Samlande

Det var kanske lite rea på träningsskor/sneakers och jag kanske råkade beställa några.
Tre gånger tre ränder:
Det var först när fick hem dem som jag märkte att alla var från Adidas, det var inte något planerat.

Jag behöver inte alls försvara det, men om jag måste så skulle försvaret vara att de blå är löparskor för kalla dagar, de vita hade jag liknande som var supersköna men blev förstörda av att vi hamnade i ett område med röd lera, och de svarta jag har börjar gå sönder. Men annars är försvaret att jag går och springer mycket, och mina fötter är gamla och kinkiga. Och att jag vill ha.

Jag ligger ju lite efter i mitt andra samlande:
Jag får helt enkelt se till att ha en handlingsplan:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.