Fortsätt till huvudinnehåll

Nästa Martha Stewart.

Utan några planer på att åka in för insiderbrott så känns tillvaron just nu mest som att aspirerar för att bli nästa hushållsguru. Jag pysslar, städar, planterar blommor, bakar och lagar mat.

Därför passar det väl att leverera dagens middagstips:
Zucchinifritters med bulgursallad hämtad från Coop. Det finns bra tips bland deras 4 personer 80 kronor-recept, många som dessutom går fort att få ihop.

I övrigt finns bara nejsägare att rapportera om, och det är ju varken intressanta eller upplyftande nyheter, bara vardag. Så jag utelämnar alla nej från dagens redogörelse, liksom att beskriva hur bristen på upplyftande händelser påverkar undertecknad.

Jag ägnar tid åt att googla recept istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: