Fortsätt till huvudinnehåll

Min mamma!

"Jag ska sitta bredvid mamma!"
"Nä."
"Jo."
"Nä."
"Du satt förra gången!"
*Någon börjar gråta.

"Jag ska sova bredvid mamma!"
"Nä."
"Jo."
"Nä."
"Du har sovit jättemånga gånger!"
*Någon börjar gråta.

"Det är min tur att mamma lyfter mig!"
"Nä."
"Jo."
"Nä."
"Du har blivit lyft jättemånga gånger!"
*Någon börjar gråta.

"Det är min tur att hämta frukost med mamma!"
"Nä."
"Jo."
"Nä."
"Du har hämtat frukost med mamma jättemånga gånger."
*Någon börjar gråta.

Så härligt med semester när man får umgås lite grann.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: