Fortsätt till huvudinnehåll

En dag kvar.

Nu håller jag tummarna. Än så länge så har jag hunnit ordna allt med alla patienter på mina patientlistor, så här innan semestern. Det jag inte är klar med är saker jag inte kan fixa för att jag behöver nå någon som är på semester. Om det här håller i sig så kan jag alltså gå på semester utan att känna att någon behöver gå och vänta på det jag ska göra. Det skulle ju vara rätt skönt.

Med det sagt har jag ägnat de senaste dagarna åt att fylla kalendern med bokningar, så efter semestern kommer jag ha mycket mer att göra än jag haft hittills. Desto större anledning att se fram emot semestern.

Hjärnan kokar över, kroppen är trött men en dag till orkar jag. En dag. Speciellt när man får ha "glassfrenzy" på jobbet och har fått ihop lite flex jag kan utnyttja imorgon.

En dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: