Fortsätt till huvudinnehåll

Varning för starka bilder.

Jag har fått en finne. Eller det är ju inget nytt eller ovanligt, men den här sitter precis där bh-bandet möter bakstycket på bh:n och är därför en aning obekväm.
Fast just när jag tänker gnälla över det så minns jag den besökaren som maken hade för ett tag sen, en rackare mitt på ryggen. Den var så illa att han inte kunde luta sig tillbaka eller sova på rygg.
Sen fick jag i present att tömma den. Flera gånger.
Han vet vad jag gillar.
Till de kräsmagade; förlåt.
Till de som är som jag; nu blir ni avis va?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: