Fortsätt till huvudinnehåll

Postens väg utför.

Vad i hela fridens namn har hänt med Posten?
Vad gör dom nu för tiden?
Inte levererar dom brev inte.
Jag beställde mina linser, fick besked från Synsam att de var på väg, den 27/3. Jag vet sen tidigare att det brukar dimpa ner en avi ganska fort efter det, men inte den här gången.
Så jag kontaktar Synsam och kollar läget och får ett snabbt svar att de har kollat ordern, den skeppades iväg redan den 26/3. Så nu ska jag gå till mitt utlämningsställe och tigga om hjälp, för troligtvis har posten glömt att lämna ut en avi.
Så är det säkert, för det har hänt förr.
Därför vet jag att de på utlämningsstället älskar att leta rätt på paket utan att veta vilket nummer det är sorterat under.
Så tack Posten för att ni sätter såväl mig som ert ombud i skiten än en gång, det måste vara skönt att vara ett företag som får och kan bete sig hur som helst mot sina kunder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.