Fortsätt till huvudinnehåll

Vad ska vi göra idag?

Jag har tre veckors semester. Känner spontant att jag hade behövt 6 veckor, men livet blir ju inte alltid som man vill. Under de 23 dagar jag är ledig med arvsmassorna är aktiviteter och resor bokade för alla dagar utom 6, men 2 dagar har behövts till att packa och planera, och 2 dagar spenderade de med sin pappa. Ändå är den eviga frågan:
Vad ska vi göra idag?
Och jag gör allt i femminuters pass innan jag behöver avbryta för att assistera någon med något. 
Det är ju något av ett mirakel att jag redan läst ut Kallmyren, än mer ett mirakel att jag fattat något av handlingen när jag läser 1-3 sidor i taget. 
Nu ska jag lyckas välja en annan bok, ska bara hjälpa till med en grej först. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: