Jag tyckte det var skönt att ryggen blivit lite bättre innan förkylningen bröt ut. Fast nu när hostan kommit igång så jag vet inte längre om ryggen kommer hålla. Jag är så himla trött, både på situationen och fysiskt. Så istället för någon lång rapportering presenterar jag vår drottning som bara ligger och är pretty in pink.
Kommentarer