Fortsätt till huvudinnehåll

Min frälsare och Gud.

Kaffe.
Kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe.
KAFFE!
I love it.
Så mycket mer politiskt korrekt och hälsosamt än att bälga i sig alkohol när man ska ta hand om skrikbebis.
Bälga och bälga förresten, jag har provat att dricka alkoholhaltig dryck en gång sen pyret kom till världen, ett litet glas vitt vin sen var jag redo att somna med ansiktet i maten. Räddningen hette... ...KAFFE!
Kaaaaafffffeeee!
Nu ska jag... ...dricka kaffe!
Undrar om det är det ständiga skrikandet eller kaffet som kommer ge mig magsår först?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: