Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens outfit

För ett tag sedan fick Polarn någon korkad kommentar i skolan om sin älskade kostym. Hon älskade verkligen kostym med slips eller fluga till, jag har sällan sett henne så nöjd och stolt som första gången hon fick på sig det. Men den senaste tiden har jag märkt en tveksam inställning till att ha den outfiten och till sist kröp det fram. Det är lite oklart vad som yttrats, men det hon tagit med sig var att tjej med kostym var inte okej. 

Jag förklarade att jag hoppades att hon inte skulle låta någon annans åsikt bestämma vad hon trivdes med, särskilt när åsikten var dum. 
Nu har kostymerna kommit till användning igen, idag den mörkblå med ljusblå skjorta till, och en döskalleslips.
Hon är ju världens coolaste, hur vågar någon påstå något annat? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: