Fortsätt till huvudinnehåll

Bortom min kapacitet

Middag med vänner.
Efter jobbet.
På en fredag.
Vi skulle ses först klockan 19.30.

Maten hann jag äta upp men jag förevigade efterrätten.
När man är tre personer som ska hinna prata om allt mellan himmel och jord så är man tydligen kvar tills de stänger, då är det fint att de inte tog betalt för väntan.
Jag känner mig inte alls varken van eller kompetent nog för att vara vaken så här sent. Men det är väl spännande att få återuppleva stan en fredag efter klockan 23. 
Om 4 minuter kommer tåget, om en kvart är jag hemma, om 20 minuter kommer jag sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: