Fortsätt till huvudinnehåll

Så duktiga allesammans

Idag lärde jag mig att jag är helt kass på minigolf.
Det tog väldigt många slag på de allra flesta hål, men å andra sidan var vi rätt kassa allihop. Så kul att vara dåliga tillsammans. 

Som belöning fick jag hugga in på vuxenmat till lunch:

Så fint att denna arma lekamen får en grönsak eller två under semestern. 

Kanske blir det fler grönsaker till slutet av sommaren, om de här levererar:

Törstiga, galna tomatplantor som det börjar komma några tomater på. Mest troligt kommer Polarn hinna sno alla tomater innan någon annan ens hinner smaka.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: