Fortsätt till huvudinnehåll

A day in the life of.

Vi tog betongbarnen till skogen för spring och picknick.

Barnstigarna är fulla av hoppa, klättra, kliva och hitta.
Och som tagna ur en John Bauer saga. 

Förutom att det står ett rymdskepp mitt i skogen.
Sen fick Pyret göra ett kollage av allt vi hittat bland stockar och sten för att jag därmed kunde hämta ännu fler bra-mamma-poäng.
En instagram/Facebook lördag som skulle kunna ge sken av perfekta familjen. Om man vill. 
Fast få får man väl utelämna att barnen höll på att slå ihjäl varandra över var alla stenar de måste plocka får, eller inte får, ligga. Likaså att jag höll på att utveckla hjärnblödning av att försöka vara kreativ tillsammans med Pyret samtidigt som Polarn skulle rita på bredvid. Kanske. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: