Fortsätt till huvudinnehåll

Hur man vet att man är mer än bara lite trött.

När man behöver tänka efter länge och använda associationer för att komma ihåg kompisens namn.

När man 3 dagar efter tentan vaknar mitt i natten och genast rabblar Eriksons utvecklings teori.

När man lyckas torrkoka potatis.

När man kallar sin dotter för "han".

När man glömmer bort att det finns en burk Nutella hemma.

Alltså jag bara antar att det beror på trötthet, mest för att det kombineras med att jag känner mig så jäkla trött att jag skulle kunna somna stående, om jag hade ägt en simultankapacitet vill säga. Men det skulle väl lika gärna vara begynnande demens. Jag lämnar alla dörrar öppna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: