Fortsätt till huvudinnehåll

Bra början.

På måndag börjar min första distanskurs.
Tror jag.
Jag har nämligen inte hört något från skolan än.
För ett par veckor sedan skickade jag ett mail till skolan - InfoKomp - och undrade när information om inloggning, kurslitteratur och annat nödvändigt skulle komma.  Jag fick ett minimalt svar att det kommer ett mail längre fram, men jag var antagen.
Inget mail kom.
I måndags skickade jag ett nytt mail och undrade när mailet skulle komma, så att man kanske kunde förbereda sig genom att exempelvis köpa kursboken.
Inget svar.
Försökte ringa idag, men missade telefontiden.
Det känns ju verkligen som att det här kommer bli en riktigt bra skol-upplevelse, man känner sig så välkommen och förberedd.
Not!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.