Fortsätt till huvudinnehåll

Sommarfeeling

"Men varför är du vaken så tidigt?"
Seriöst? Kolla!:
Man orkar ju vad som helst efter att ha tagit in dessa vyer tidigt på morgonen.

Sen smyger man in på mataffären som just öppnat för att kunna gå hem och ha riktig helgfrukost.
När vädret är så här blir jag aningen besatt av att vara utomhus. Arvsmassorna är besatta av att cykla och att titta i secondhandaffärer. Till slut kunde vi därför enas om att ta en cykelutflykt för att utöka arvsmassornas sommargarderob.

Som vanligt en aktiv dag idag:
Cykelturerna var några kilometer längre, men jag glömde sätta på klockan.

Utmed cykelvägen blev det några stopp för att plocka min absoluta favoritblomma. 
Det var så mycket liljekonvaljer utmed vägen att man kände doften när man cyklade förbi. 

Trots några regnskurar var det överlag sommarkänsla över dagen, så himla härligt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: