Fortsätt till huvudinnehåll

Roligt med katt

Jag fick sms från Pyret precis när jag var på väg hem. Hon skrev:
"Du måste komma hem snart kolla vad katten gjort."
Och skickade denna bild:
Pyret skrev att hon skulle försöka städa upp så mycket hon kunde, denna rara lilla människa som börjar bli stor. Jag skrev att hon skulle lyfta ut katten ur rummet och stänga dörren, så tog jag hand om det sen. 

Det som stör mig att den lilla kaospiloten förstör de snygga krukorna.
Jag har ändå ordnat plats för henne i det fönstret och andra, då kan hon väl låta bli att leka parkour på fönsterbrädan, kan jag tycka.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: