Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens outfit

Vad ska man kalla det? Frikyrka möter sekreterare på revisorbyrå?
Inte helt lyckat kanske, men orka ta fram något annat så där på morgonen.

Efter en hel dag av att känna mig otillräcklig i ett bristfälligt samhälle behövdes lite seratoninhöjande aktivitet. 
Utöver promenaderna till och från jobbet i ett ännu raskare tempo, så ägnade jag en stund på Crosstrainern, följt av ett cirkelpass inklusive den här övningen:
Helt sjukt vidrig fast den ser så lätt ut. 

Så skönt att få känna mig trött i kroppen istället för den mentala tyngden som drabbar en emellanåt. Jag har haft ganska mycket värk i magen den senaste tiden, även idag, därför funderade jag på att bara bänka mig framför tv:n. Men värken är ju där oavsett, så jag tänkte att det var lika bra att köra på, och det är jag glad för. 

Kommentarer