Fortsätt till huvudinnehåll

Gör om, gör nytt

Helt oväntat var det plötsligt kossor i hagen vid den långa löprundan.
Fint med lite variation från rådjuren jag brukar springa på. Idag var det tredje gången gillt med 5 kilometers runda. Det gick hyfsat med tanke på att det blev ruskigt sent i går, och jag valde det backiga spåret.
Så en gång är ingen gång men tre gånger är en gång-gång-gång? 

Mer gång blev det när Cous-cous och jag passade på att umgås när vi hade matchande inredningsshoppingbehov. Promenad, fika och inköp, det är ju en strålande kombination. Jag ville så klart hitta lite saker till gästtoaletten, och jag tycker att det blev bra med detaljer i rotting och sjögräs.
Sånt jäkla lyft. 

Vad i hela friden ska jag ha för projekt nu då?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: