Fortsätt till huvudinnehåll

Pigg trots allt.

Även om jag känner mig tröttare än vanligt så är jag tydligen i rätt bra form.
Vi tänkte passa på och ta en promenad i det fina vädret, så vi åkte in till Stockholm södra. Därifrån gick vi Ringvägen ner till Eriksdalsbadet och tog en fika. Vi fortsatte utmed vattnet bort till Tantolunden, gick upp till Liljeholmsbron, över den till Midsommarkransen. Där tog vi nästa stopp med en fika hos svärföräldrarna.
Sen åkte vi hem och åt middag.

Jag känner att jag har, peppar-peppar, haft tur med min graviditet, för ärligt talat märker jag inte så mycket av den. Som sagt, lite tröttare och mindre energi än vanligt, i övrigt lite nästäppa, torr hy, gravidhjärna och kramp i vaderna någon gång ibland. Det är väl det.
Kanske är det belöningen för att vi fick vänta så länge.
Jag hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: