Fortsätt till huvudinnehåll

Ledtrådar

Hur man vet att man har pms:
Det enorma sötsuget kombinerat med något av en förkortad stubin, huvudvärk och ömma bröst.

Hur man vet att en man varit i ens lägenhet när man var på jobbet:
Ingen katt hann försöka undersöka detta och av karakteristisk klantighet ramla i, den här gången heller.

Hur man vet att det är sommar:

Paraply, regnkappa, ullstrumpor och varm kofta på.

Hur man kan se på mig att det är fuktigt ute:
"Använd rikligt med fuktgivande produkter för att minska friss" Dåliga råd hjälper inte.

Hur man gör en tråkig bok lättare att läsa:
Jag vet inte, men jag tar gärna emot tips. Är av typen "måste läsa klart oavsett" och skulle därför gärna bli klar med denna så jag får byta bok. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: