Fortsätt till huvudinnehåll

Som socker för kroppen

Vi promenerade genom halva Göteborgs stad, känns det som. Jag ville uppleva två saker, och det fick jag. 

1, Palmhuset:
Polarn var ivrigt intresserad av alla växter, helt otippat. Jag fick habegär.

2. Mr Cake:
Jag skulle säga att man fick god valuta för pengarna, det var enorma bitar. Pyret hade redan hunnit ätit en bit av sin cheesecake medan jag plockade allt från brickan, snabb som en iller. 
Detta blev alltså dagens lunch, så himla många föräldrapoäng på den. Polarn ville också ha snordyra kanderade popcorn, så det fick hon eftersom semestern-är-typ-slut-ångesten har satt in. 

Tillbaka hem för att suga ut de sista skälvande semesterdagarna innan vardagen är åter. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: