Fortsätt till huvudinnehåll

Höstterminen är igång

Och med den kommer VAB.

Arvsmassorna har helt snöat in på origami och ägnade hela dagen åt att titta på Youtube och vika papper.
De kunde ju gjort sämre saker än att lära sig följa instruktioner, använda sitt abstrakta tänkande, sin finmotorik, sin fantasi, sin kreativitet,  och öva upp tålamodet.
Men det går åt en rasande mängd papper.

Jag tog hand om alla blommor, och titta på den här:
Skojsigt.

Min lycka var gjord när vår Speedy slog sig till ro nu till kvällen.
 
Jag är helt kär i detta energiknippe. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: