Fortsätt till huvudinnehåll

Belöning

Den aspirerande tonåringen ville åka till stan och sätta sprätt på presentkorten hon fått i julklapp. Det är många avvägningar som ska göras för att använda slantarna precis rätt, så jag och Polarn väntade utanför många provrum. Polarn hade också presentkort, hon kör dock taktiken: "Den gillar jag, den tar jag." Det går snabbare.

För att orka med att spendera en dag på stan inledde jag med ett besök på Adlibris och ett på Panduro. Jag blev sugen på att virka en sån här till psykologens bebis:
Polarns absoluta favorit fritidsfröken ska ju också ha bebis i mars, så då ville Polarn att jag skulle göra en till henne med. Så klart jag kan. De verkar dessutom gå ganska fort att virka.

Sen belönade jag mig med att packa ihop julen när vi kom hem. Här håller jag undan sammanbrotten så gott det går. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: