Fortsätt till huvudinnehåll

Hur gör man?

Jag stämplade ut och lämnade jobbet med samma känsla som när jag lämnade BB med en liten bebis; Är det ingen som ska stoppa mig?
Det kändes som att jag gjorde något fel samtidigt som jag inte riktigt vet hur jag ska göra nu.
För nu ska jag vara ledig i 5 dagar.
Ledig.
Inte jobba.
Sen ska jag jobba hemifrån, och plugga halva tiden, i två dagar, sen är det helg igen. 
Ni hör ju, det är ju nästan lika länge som jag hade semester. 
Dags att fira liksom.

Inte helt på det klara med vad vi ska ägna denna tid till, men det kan ju hända att lilla fröken Polarn kommer pyssla en del. Här är dagens alster:
Ett bokmärke.
En mobilhållare.
En pinne. 
Nä, man drar i den övre delen och då fäller man ut...
en fläkt.
En ryggsäck med...
böcker och kritor. Till älskade Tigis.
Så någon kommer lyckas fördriva tiden medan jag listar ut hur man gör när man är ledig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: