Fortsätt till huvudinnehåll

Grattis på dagen

Det blev precis den typ av dag jag behövde. Sovmorgon, träning, lång dusch och ännu längre frukost. Sen är det är ju vansinnigt skönt när man kan fira nationaldagen utan att behöva åka iväg någonstans. Pyret hade inga höga krav, hon ville titta i butikerna, fika och titta på uppträdanden här hemma. Så då gjorde vi det. 
Fika.

Ida-Lova.

Klara Hammarström.
Och så lite sol på det. 

Det kändes också som att det var helt rätt med lite egen tid med bara Pyret. Jag känner att jag knappt hänger med i hur stor hon blivit, det går så himla fort. För att verkligen se, höra och känna vem och var hon är behövs sådan här tid, bara hon och jag. Det var otroligt mysigt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: