Fortsätt till huvudinnehåll

Klapp på axeln

Jag unnade mig an glass idag, när kollegan tjatade.
Lite ska jag väl fira när nytillträdda chefen såg till att min löneökning blev mer än tre gånger högre än standard för i år. Utöver att på mindre än ett år ha fått till förändringar i mina arbetsuppgifter som tidigare bara pratats om i flera år. 
För de som inte är insatta så är det jag beskriver lite som att ha sett en magisk enhörning när man är i min typ av verksamhet. Allt är alltid bara enligt standard och förändringar pratas om i flera år utan att något händer. 
Börjar nästan tro att jag kanske är lite bra på det här jobbet ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: