Fortsätt till huvudinnehåll

Världens längsta vecka...

...kan det här ha varit.
Det var väl olidligt vilken resa det var att ta sig från måndag till fredag, fast det rör sig om så få dagar. Arbetsdagarna har definitivt varit 12 timmars pass, minst. Nätterna däremot har varit extremt korta och klockan har ringt lagom efter att jag har blundat. Jag måste ha packat 24 ryggsäckar efter att ha väckt en hel skolklass på morgonen och sedan lagat lagat arton middagar till denna hord av barn. 
Det kan hända att jag har räknat fel emellanåt, det är svårt att vara fokuserad när man är trött.

Men imorgon är det fredag, sägs det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: