Fortsätt till huvudinnehåll

Eurovision dagen

Arvsmassorna har tjatat sig blå om den här dagen. De skulle sova över hos kompisar och ha en Eurovison-kväll, samtidigt som det var viktigt att jag också höll koll på Eurovision. Men på distans.

Så för att göra kvällen något mer givande bjöd jag in mammakompisen. 
Vi lagade en god middag tillsammans bestående av pasta med tomatsås och mozzarella, bröd rostad i stekpanna, och en enkel sallad, självklart med efterföljande snacks.

Tv stod på i alla fall.
Bevis!!

Sen kanske vi mer fokuserade på Lillfjant än på Eurovision, eftersom hon inte bara stjäl våra prylar, utan också all uppmärksamhet.

Det blev en bra Eurovision-kväll i alla fall, jag hoppas arvsmassorna tycker likadant. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: