Fortsätt till huvudinnehåll

Den tiden på året

Då är det skolavslutning denna vecka. Jag har, liksom en bra tv-kock, förberett för det. Vid senaste besöket på IKEA passade jag på att inhandla presentpapper, silkespapper, ljuslyktor (som krukor), succulenter och chokladtoppar.

Arvsmassorna skrev ett kort till varje fröken medan jag slog in 8 kartonger och 8 blommor.

Hej Hej Vardag (Louise Edlund Winblad) skildrade detta så klockrent:
Det kom också ett brev idag, både läkaren och Postnord har jobbat fort.
Dags för järntabletter igen alltså. Jag slutade efter att jag kände mig piggare, men har tagit extra under mensen. Det räckte tydligen inte. Senaste veckorna har jag i och för sig känt mig tröttare igen, men kopplade det till värmen och att jag mentalt börjar ställa in mig på semester. 
Kan ju hoppas att gyn-besöket gör att jag i alla fall kan få känna mig lite piggare då.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: