Fortsätt till huvudinnehåll

Total krasch.

Så kom äntligen resultatet på sista tentan. Adrenalinpåslaget var totalt, resultatet inte helt lätt att hitta och Internet på datorn svajade.
Men lättnaden när jag insåg att det var klart, herrejösses. Det var att jämföra med ruschen man får efter en förlossning. Helt jäkla osannolikt att det faktiskt är klart.

Jag var så hög på den kicken att jag tryckte lite för snabbt på ansökan om examensbevis. När jag sedan skulle skicka ett "Oops, my bad, kan jag redan nu informera om att ni kommer vilja komplettera min ansökan?" (med ansökningstid på mer än två månader är det ju knappast ett problem...), så strulade Internet och det gick inte att skicka.
Kicken, ruschen och Internet kraschade lite grann samtidigt.

Men mejlet gick iväg, allt löser sig, och adrenalinet i kombination med en intensiv och produktiv arbetsdag tar ut sin rätt. Jag får fira imorgon.
För jag är klar, på riktigt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.