Fortsätt till huvudinnehåll

Samlingen växer.

Pyrets konstnärliga period är inte över. Hon är nu inne i sin smickra-mamma-period.
Får jag presentera den tredje kärleksförklaringen på kort tid.

Hon tog här steget att inkludera sin far, i uti står det att hon älskar oss båda. Kanske kommer hon att utöka till att inkludera sin syster också. För att inte tala om katterna.

Eller så är det någon som avslöjat vem det är som köper julklapparna. 

Det spelar egentligen ingen roll vad syftet med kärleksförklaringen är, jag smälter oavsett. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.