Fortsätt till huvudinnehåll

Adventsluckor

Självklart ska varje morgon i december börja med detta:
En hederlig chokladkalender.

Morgonen ska ju också gärna inledas med årets tv-kalender.
Jag har lite svårt för den aristokratiska stilen som lätt blir för klichéartad, men Kronprinsen som försvann har nog potential att bli spännande.

För min skull så har jag skrivit upp mig på den här julkalendern:

Frida Trönnbergs Helt underlivs julkalender för att stärka upp bäckenbotten. Snart 50, fött två barn och löptränar, say no more liksom. En liten julklapp till mig själv.

En annan julkalender alla kan använda är denna som en kompis snubblade över på nätet:
En snäll sak per dag orkar man väl med i alla fall. 

Nu närmar sig julen på riktigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: