Fortsätt till huvudinnehåll

Säsong

Vi går mot ljusare tider. Och varmare. Alltså ska de mer pälsklädda djuren göra sig av med vinterisoleringen.
Så även vår stora sur-Fia.
Jag vill att ni föreställer er att borsta ur vinterpälsen ur denna dam. Den blir tovig på nolltid, och hon gillar verkligen inte tovor.
 
Jag kom halvvägs idag, sen gav vi upp båda två. Eller, jag började känna att jag kommer behöva sova med ett öga öppet och tyckte att vi skulle fortsätta vid ett annat tillfälle. 

Vi har några veckor kvar att kriga denna ljuvliga och väna uppenbarelse och jag. Om jag överlever.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: