Fortsätt till huvudinnehåll

Hemarbete

När man jobbar hemifrån kan man börja dagen med att ut och springa. Fast om man ger sig ut 5:45 kanske man mer avslutar natten än börjar dagen?

Man kan också springa ner till optikern på lunchen och äntligen få godkänt på nya linserna. Det tog bara 3 månader, 3 olika styrkor och två olika sorter innan det blev rätt. 

Sen kan man ta ett styrkepass till kvällen när arvsmassorna är på pyjamasklubben. 

Ska försöka få till lite mer dagar där jag jobbar hemifrån tänker jag. Det känns som ett bra sätt att ta hand om mig själv.

Pyret och hennes kompisar hsr något slags projekt i skolan där de just ska hjälpa elever att ta hand om sig själva.
De sätter upp lappar med komplimanger som man kan ta till sig själv eller ge till en kompis. 
Hur fint är inte det?? Jag blir så stolt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: