Fortsätt till huvudinnehåll

Todäj is da däj.

Dags för insättning.
Drömde mardröm om att det här embryot inte klarade upptiningen.
Det hade jag glömt bort, att det kan hända.
De tidigare har klarat sig så fint att jag bara har tagit för givet att det ska gå vägen den här gången med.
Om inte, så blir det ju ingen insättning alls den här gången, för de andra gångerna har det ju funnits reserver i frysen.
Inte nu.
Vad skulle jag komma ihåg det för?
Så onödigt.
Nu kommer jag gå omkring och vara nervös i flera timmar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.