Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens middag

I egenskap av en god husmor var jag alltför trött för att orka laga broccolisoppa till middag idag. Så vi gick till pizzerian.
Vi kan ju säga att det var belöning för att arvsmassorna orkat med sin första dag i skolan efter lovet.

Fast på riktigt, jag minns inte, brukar det var så här segt att komma tillbaka efter semestern? För jag håller på att somna stående under dagen.

Eller är det det här som spökar?
För det där blir ju mer och mer av en uppförsbacke för varje månad. Känns som att hela kroppen springer maraton för att få igång den apparaten.

Strunt samma. Jag är trött, jag är pms:ig och då är pizza en underbar lösning. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: