Fortsätt till huvudinnehåll

Enkel steg för steg

Då ska vi se vad facit säger:

Steg 1:
Ja, och positiv.

Steg 2:
Ja, beroende på vad man menar med "kan". 

Steg 3:
Med en stor dos tur råkade det finnas tester att beställa just i måndags morse.

Steg 4:
Blev sjuk natten till måndag, inte haft feber alls, ont i kroppen två dagar, men nu inte ens snorat på två dagar. Däremot är stämbanden rätt trasiga, men de har ju jobbat övertid i några veckor nu så jag kanske får leva med permanent whiskeyröst.
Alltså, om jag inte är helt kass på matte innebär det att imorgon är jag fri!! 
Då ska jag göra spännande saker som att gå och handla frukost, vilket jag alltid gör precis efter att de har öppnat klockan sju, för att jag är lätt antisocial även utan corona.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.