Fortsätt till huvudinnehåll

Borta bra men hemma bäst

Så åker vi igen. Det känns svårt att lämna de här:
Det märks mest på Lillfjant när vi varit borta, hon blir extra kelig och följer efter en i varje steg när man kommer hem. Hon är liksom lite nervös av sig i några dagar. Men Gammelkatt blir också extra sällskapssjuk när vi kommer hem, även om hon kanske upplevs som mer oberörd.

Nu har vi varit hemifrån så mycket, och jag känner mig fortfarande ganska sliten, så det känns lite motigt att fara iväg en hel vecka till. Jag är nog orolig för att bli sjuk eftersom halsen krånglar, att inte orka med varken värme eller all planering, och för att vara mer sliten än utvilad när jag kommer hem och ska tillbaka till jobbet. Men det får väl bära eller brista, klockan 3.05 går bussen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: