Fortsätt till huvudinnehåll

Ett liv utanför

Trots arbetsdag så gick jag med på att träffa en nuvarande och en tidigare kollega efter jobbet. Kunde ju inte säga nej när det var säkert två månader sedan kollegan slutade och vi sågs senast, så kan man ju inte ha det.

Förutom att det innebar att jag blev utsatt för rekryteringsförsök så var det också fint att vi fick stämma av hur vi haft det sedan sist. Att få sitta och vara lite glada för varann och lite B.o.B. ihop.
Man kan ju ha sämre ställen att ha en livskris på än Urban deli.
Nu ska jag avrunda mina egna funderingar om  livsval med att läsa min mormors handskrivna berättelse om sin barndom.
Så fint!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: