Fortsätt till huvudinnehåll

Resultat, typ

Så, för att få igenom en beställning hos Euroflorist behövdes:
-1 order enligt alla konstens regler.
-3 mejl, varav bara två besvarades med ett uppenbart standardsvar:

Ett mejl besvarades inte alls och inget av mejlen följdes av de "återkom när de pratat med floristen."

-1 chattkonversation där de påstod att beställningen skulle ordnas, med extra blommor som kompensation.

-2 förfrågningar om att istället makulera ordern och få pengarna tillbaka (vilket såklart ignorerades)

Bara 5 dagar efter att buketten skulle levereras ringer floristen, och till sen eftermiddag dök en bukett utan någon som helst kompensation upp. 
Wow, vilken service. Fint att kunna göra något för mamsen på hennes födelsedag. Känns som väl investerad tid och pengar.

Så man ska handla blommorna själv alltså.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.