Fortsätt till huvudinnehåll

Jobba på.

Idag jobbade jag mitt första arbetspass på nästan två år. Det känns ju helt galet att det gått så lång tid men tiden går ju fort även när man inte har det så roligt.
Det blev en ganska lugn start med få patienter, tack och lov. Även om det mest var småsaker som ändrats så kan man väl konstatera att tanten var lite ringrostig. 
Till på måndag ska jag se till att inte ligga vaken och oroa mig för att maken ligger död i ett dike för att han inte hör av sig när han blir jättesen. Jag tror att jag kommer jobba bättre med i alla fall lite sömn i kroppen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: