Fortsätt till huvudinnehåll

Chockerande.

Förresten, har ni hört vad Torsten Flink gjorde på Melodifestivalen!?
Jag blev helt chockad!
Jag menar, han som brukar vara så skötsam och ordentlig.
Han är ju verkligen inte en rubrikernas man i vanliga fall...

Lägg av.
Som om det inte var för hans förmåga att skapa rubriker som Christer Björkman och Co. bad honom att vara med.
Det är inte okej att bete sig så där, alla ska visa vanligt hyfs, men jag menar att det inte borde komma som en överraskning för någon att Torsten beter sig på ett olämpligt sätt.
Eller?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fika hjälper

Det blev ingen "mormormiddag" idag, som det annars är varje tisdag, för lilla mamsen var krasslig igen. Arvsmassorna krävde att middagen var så lik mormormiddag som den kunde vara, jag kom inte undan med detta alltså: Så jag gjorde fläskfilégratäng med ris och fick ta mig ut för att köpa fika. Då stötte jag på denna lilla raring Jag älskar Nutella. Allt med Nutella är gott, så inte alls överraskande att Nutella biscuits också var gott. De matchar även det ökade sötsuget som jag förstår hör ihop med förklimakteriet, precis som allt annat.  Jag tror att jag räddade tisdagen, även om arvsmassorna saknade sin mormor, morfar och Bobbo. Fika räddar det mesta.