Fortsätt till huvudinnehåll

Back to life.

Så var man inkastad i verkligheten igen, inte för att jag egentligen lämnade den, jag var bara i en annan dimension av den kan man säga.
Jag har fortfarande speedos fastbrända på näthinnan.
Förutom de två lektioner jag har haft på förmiddagen så ska jag ta mig igenom ett matteprov till kvällen, utan att somna. Jag har laddat så gott jag kan med ett träningspass på eftermiddagen, ordentligt med mat och lite extra energi i väskan i form av dextro energy och en vitamindricka. Socker på socker kan man säga. Inte så nyttigt, men om det är någon gång man får slänga i sig stora mängder socker så är det när man ska ha matteprov på kvällen.
Dessutom så ska jag skriva klart en inlämningsuppgift som ska tryckas iväg senast imorgon.
Och plugga inför filosofiprov på torsdag.
Och litteraturprov nästa tisdag.
Och stor biologiuppgift som ska in nästa onsdag.
Även om jag har pluggat under vår semester så känns det som att det kommer bli mycket läsa den här veckan, men skönt att ha sysselsättningen fixad liksom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: