Fortsätt till huvudinnehåll

Dagens hobbyfotograf

Eftersom inget som ska vara plogat är plogat, så går det ju inte att ha bråttom. För att försöka se positivt på tillvaron så kan jag tänka att jag kommer få sjukt mycket benträning även denna vinter, och det kommer göra att jag springer snabbt som vinden till våren. Men dessutom så kan jag passa på att stanna upp och fånga vädret på bild, där det imponerar mer än medan man promenerar. 
Som det här:
Pippi!!

Spöklikt.

Måne!

Nu ska jag försöka hitta något positivt med att somna till ljudet av basen från en låt som går i väldigt snabb takt, som en musikintresserad granne delar med sig av. Jag har väldigt svårt att se något positivt med techno, men jag ska göra mitt bästa. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: