Fortsätt till huvudinnehåll

Mer av samma

Nytt år men samma gamla vanor. Jag började dagen med en långpromenad, fast det mer var en ofrivillig skridskotur, utan skridskor. Trottoarer och gångvägar var täckta i is, så det var svårt att hålla tempot uppe.
Sedan ägnade jag dagen åt att färdigställa den virkade kaninen.
Den blev större än jag trodde, och knubbigare än den på mönstret, men därför också mycket sötare. Tycker jag. 
Nu har jag börjat på nästa.

Och till kvällen blev det ett rejält benpass med hjälp av Elmina Saksi på Instagram.
Inga nya vanor, ingen ändring, inga nyårslöften. Bara samma som vanligt, oavsett vilken dag det är. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: