Fortsätt till huvudinnehåll

Operation Happi - Happi.

Jisses vad skönt det känns att vara positiv. Att ha dagar som bara är bra. Att få njuta av att ha fått pyret.
Jag var så less på allt kaos och allt gnäll.
Eftersom pyret nog inte kommer vara en sitta-på-fik bebis på lääänge så är ju det här vädret desutom till vår fördel. En take away kaffe i parken, en köpa-med-lunch ute i det fria gör att vi kan vara sociala igen. Nu när jag orkar vara social igen och inte längre mest vill gömma mig under närmaste täcke.
Till hösten kanske pyret har hunnit jobba på sina sociala färdigheter, beter sig mindre som en vild schimpansunge och kan umgås inomhus. Kanske.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagens dag

Jag har ju helt glömt att berätta hur jag maxde den första sommarvarma och soliga dagen på året (i lördags)? Man följer med Cous-cous på en trip till Trosa. Där fanns Vintage sale med olika fynd: